woensdag 7 november 2012

07-11-2012 Balen.....


Balen, balen, balen.....

Lijkt me duidelijk, dat met zo'n begin, dat mijn resultaten van deze week niet positief zijn. Sterker nog, ik ben zelfs een paar ons aangekomen.

Ik had al een donkerbruin vermoeden dat de resultaten niet spectaculair zouden zijn, want ik voelde geen verschil met mijn kleding. Broeken gingen niet losser zitten of zo. Maar, toch nog enigszins hoopvol ging ik vanochtend op de weegschaal staan. Eerst een plasje gedaan en toen erop. Shit. Dit is niet goed. Armband afgedaan. Weer erop. Shit. Oorbellen dan? Nee hoor, niets hielp. De weegschaal was onverbiddelijk!

Evalueren dan maar. Wat heb ik deze week gedaan?
- Me correct aan het dieet gehouden. (Echt waar!) Ik heb goed afgewisseld, om de 5 uur gegeten, zeker 3 liter water gedronken en braaf mijn 5 crackers per dag gegeten.
- Vanaf zaterdag mocht ik 3 eetlepels olijfolie toevoegen. Dit gebruik ik om wat in te bakken of als wat dressing over een salade.
- Wel sinds zaterdag last van obstipatie. Dat kan er zeker mee te maken hebben. Maar om nou van olijfolie obstipatie te krijgen. Je zou denken, nu moet het toch juist soepeler gaan...
- Ik beweeg natuurlijk te weinig, maar dat kan ik al maanden niet. Wel dinsdag een proefles Pilates gedaan en dat ging goed deze keer. (Een maand geleden heb ik na zo'n les 2 dagen op de bank gelegen, dus in die zin moet ik toch wat vooruitgang constateren.)
- En ja, ik slaap nog altijd slecht. Dat schijnt ook invloed te hebben op afvallen, heb ik me laten vertellen. Maar ik zit aan mijn maximum van pijnstillers, dus dat kan ik niet verhogen. Wat massage voor het slapen gaan, lijkt wat verlichting te geven, dus toch Sjoerd maar weer lief aankijken vanavond.

Volgens Lies is het een kwestie van volhouden en doorgaan. Ze heeft zelfs overleg gehad met een orthomoleculaire arts over mij en hij verklaarde dat dit wellicht te maken heeft met de ontstekingsreactie in mijn gewrichten en dat mijn lichaam meer tijd nodig heeft om te settelen.

Nou ja, veel gezonder dan ik nu eet, drink en leef, kan haast niet, dus ik ga maar gewoon door.

Tot volgende week!

Lianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten