donderdag 1 november 2012

1-11-2012 Twee weken onderweg


Ik ben inmiddels twee weken onderweg met het programma en zie bovenstaand het resultaat. In gewicht is er nu 4 kg. af en de eerste centimeters beginnen te komen.

Tot nu toe heb ik geen zwakke momenten gehad, geen enorme behoefte aan chips, koekjes of andere lekkere dingen en zelfs toen de rest van het gezin patat at, zat ik kalm en tevreden mijn biefstukje met groente en 2 crackers op te eten. Mijn motivatie om weer controle over mijn lijf en gezondheid te krijgen is vooralsnog vele malen groter, dan een korte termijn pleziertje waar ik achteraf spijt van krijg.

Wel heb ik nog steeds honger. Met dit programma zit er 5 uur tussen elke maaltijd en mijn maag blijft na 3,5 a 4 uur letterlijk rammelen. Volgens Lies duurt dat nog een week of zo en hij zal vanzelf wat slinken en gewend raken aan deze hoeveelheden. Ook mag ik vanaf a.s. zaterdag 3 eetlepels koudgeperste olie per dag, wat ook wat meer verzadiging zal geven. Daarnaast zal dat het bakken van de kip, vis of vlees wel makkelijker en lekkerder maken, dus ik kijk er nu al naar uit.

Helaas merk ik vooralsnog geen verbetering in mijn gewrichtsklachten. Slapen is nog altijd een gedoe omdat ik tig keer wakker word van de pijn in mijn schouders. Vooral tegen de ochtend is het bijna niet leuk meer. Volgende week ga ik toch nog een keer een proefles pilates proberen. Hopelijk gaat het nu wat beter dan de vorige keer en heeft het een positief effect op mijn nachtrust.

Nou, ik heb verder niet zoveel te melden. So far so good, zou ik zeggen....

Tot volgende week,

Lianne


Voor meer informatie over het programma: Afvallen met Nederland Slank


Geen opmerkingen:

Een reactie posten